Bozót Wiki
Advertisement

Amennyiben szeretnénk megvédeni a családunk életét, esetleg értékeinket meg kell tanulnunk megvédeni magunkat.

Közelharc[]

Manapság számos küzdősport, harcművészet, önvédelmi oktatás elérhető egészen kezdő szinttől a haladóig. A rendszeres, megerőltető testmozgással sokat teszünk egészségünkért is, így mindenképpen érdemes elkezdenünk.

Erőnlét[]

Fontos a használható állóképesség megszerzése, hiszen mit ér a sok technika ismerete, ha az első támadó után kifulladunk. Ennek érdekében járjunk rendszeresen futni vagy kerékpárral.

Rendszeres, a határainkat feszegető edzést nyújt a Modern Defendo Physical Trainingjét, ahol állóképesség mellett önvédelmi képességekre is szert lehet tenni.

További infó: Felkészülés#Funkcion.C3.A1lis_.C3.A1ll.C3.B3k.C3.A9pess.C3.A9g

CrossFit

Szellemi felkészülés[]

Egy küzdelem kimenetele fejben dől el. A Modern Defendo#Hard Target edzése egy küzdelemre való szellemi felkészülést is segíti az önvédelmi techinkák megtanulásán és begyakorlásán kívül, ellentétben sok más önvédelmi rendszerrel vagy küzdősporttal.

Melyiket válasszam[]

Olyan önvédelmi lehetőséget keressünk, ahol a gyakorlati technikák mellett szellemi felkészülés is zajlik.

Ajánlott önvédelmi edzés: Modern Defendo.

Ajánlott harcművészetek és sportok: Kick-box, Thai-box, Ju Jitsu, Baranta.

Fegyveres[]

Elektromos sokkolók[]

Gáz-riasztó fegyverek[]

Advertisement